Kartais pasidarau filosofinę skarelės pertraukėlę. Pastaruoju metu tokios pertraukėlės dažmokos ir pastebėjau, sulaukia visai teigiamos reakcijos socialinėje medijoje. Tai nusprendžiau, jog perkelkim tekstus ir į blogą. Lai jie gyvena :)
Tai pafilosofuokim apie marketingą. Ne paslaptis, jog dienomis aš būtent tai veikiu👩💻
MANO TAISYKLĖ NR. 1
BENDRAUK TAIP, KAIP NORĖTUM, KAD SU TAVIMI BENDRAUTŲ
Šis įrašas gal kiek per filosofinis, bet tokia jau esu.
Neretai išgirstu: Natalija, na jūsų Biržų duonos marketingas👍.. tada seka sulėėėtintas linksėjimas veidu.
(Tas linksėjimas neaplenkė ir prieš kelias dienas į kepyklą užsukusią Dalią Grybauskaitę, beje)
Pasijutus nelabai patogiai nusišypsau ir nepraleidžiu progos užklausti, o kas jame gero?
Na apart Dalios, jos klaust jau nedrįsau.
Taip klausiu ne dėl to, kad peikčiau, ką darom😅🙈
Man nuoširdžiai smalsu. Nes marketingu diriguoju intuityviai, nekuriu didelių strategijų ar reklamos kampanijų; po velnių, neturiu net marketinginio diplomo.
Užtat kūrybininko išsilavinimas nugulė stalčiui (ne, tai toli gražu ne tas pats).
Jeigu kam įdomu, University for the Creative Arts įgyjau reklamos kūrimo bakalaurą, o VGTU Kūrybos visuomenių komunikacijų magistrą.
Tai jau kokie 6 metai “kaip jaučiu, taip reklamuoju”.
Dažniau net nereklamuoju😅 bet reklamos tabu temą pagvildensim kitą kartą.
Esu dirbus išties stipriose marketingo komandose, bet galiausiai vis tiek nedarau nieko „Kaip pataria specialistai”. Ar vadovėliai. Žinau, jog tai tikrai veikia (nes visi juk daro tą patį ir veikia).
Pavyzdžiui, visi samdo nuomonių formuotojus. Visi šiandienos tyrimai rodo, jog tai daryti būtina. O man vien nuo žodžio nuomonės formuotojas – lengvas papurtymas.
MANO GILIU ĮSITIKINIMU, ŽMONĖS YRA LAISVOS, MĄSTANČIOS ASMENYBĖS.
Tiksliau labai norėčiau, kad būtent tokios asmenybės rinktųsi mano prekės ženklą. Taip su jais ir bendrauju.
Tai kaip kažkas kitas a.k.a. influenceris tokiam žmogui gali suformuoti meilę [marketingo terminais lojalumą] produktui?
Nu ok pateisinu, jeigu tikslas – supažindinti su nauju gaminiu ar asortimentu.
Bet nuolatos mokėti kažkam, kad girtų tavo gaminius?
Aišku, jeigu jau į tai investuosite, nepamirškite sutarties ir punkto, jog influenceris negalėtų rodyti viešumoje su konkurentų prekės ženklais. Nes na, pinigai kaip ir į balą. Nebent darot kokį vienkartinį blic išpardavimą.
Žinoma, geriausia, kai tavo produktai ar prekės ženklas toooks fainas, kad jam net noro nėra vartoti konkurentų produkcijos. Na bet žinai, nemanau, jog xx duona būtų labai happy matydami savo nuomonės formuotojus Biržų duonos renginyje.
Todėl ne tik rinkdamiesi influencerius, bet ir prieš sutikdami influencenti įsivertinkite, ar tikrai norisi taip įsipareigoti? Ar tikrai vertybiškai abi pusės išties tame pačiame puslapyje.
Taip? VALIO!
Tiesa, grįžtant prie mano filosofijos. Aš geriau už tuos pinigus pamotyvuočiau technologą, patobulinčiau įrangą, įdėčiau geresnės kokybės ingredientą. Na tokia prasmingesnė investicija. Su nebloga perspektyva.
Jokiais būdais nepeikiu influencerių. Man tai vienas žavingiausių fenomenų, kuris atvėrė fantastiškas galimybes mums, “mirtingiesiems”. Susimąstykite. Tu net neprivalai turėti išskiritnį talentą, kurti smegenis taškančio turinio, užtenka būti savimi, nes kolkas (vėlgi visi tyrimai rodo) tai veikia geriausiai.
Taigi grįžom ten pat.
MARKETINGE, GYVENIME,BET KOKIOJE VEIKLOJE –
ESMĖ BŪTI TIKRU.
NEPAMESTI SAVĘS, NEAPSIMESTI KITU.
Skarelėm kvepiantys linkėjimai iš Biržų!